testimage

Veelgestelde vragen



Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Waar vind ik meer informatie over de leermiddelen van De Groene Wereld?
Alle informatie over onze leermiddelen voor het vmbo, mbo en cursus- & contractonderwijs is te vinden op deze website en in onze webshop. Heb je nog vragen of vind je de informatie die je zoekt niet? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een inhoudelijke vraag over de leermiddelen van De Groene Wereld.
Neem contact met ons op. We helpen je graag.

Ik wil graag inzage in leermiddelen. Kan dat?
Om een indruk te krijgen van de vormgeving, de opbouw en de inhoud van onze leermiddelen vind je bij de meeste boeken in onze webshop een inkijkexemplaar met de inhoudsopgave en een aantal voorbeeldpagina’s. Ben je docent en wil je digitale modules of Startpagina’s bekijken? Vraag dan een proeflicentie aan via support@degroenewereld.nl.

Hoe kan ik leermiddelen bestellen?
Bestellen kan via onze webshop en de schoolleverancier. Om grote aantallen digitale leermiddelen te bestellen, kun je ook gebruikmaken van het bestelformulier voor het vmbo en mbo. Je vindt de link naar het bestelformulier rechts op de betreffende pagina.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij streven ernaar je bestelling binnen 6 werkdagen te leveren. Als je digitale leermiddelen via de webshop bestelt, ontvang je de activatiecode en uitleg over het activeren direct per e-mail.

Ik heb digitaal lesmateriaal besteld, hoe moet ik inloggen?
Om toegang te krijgen tot onze digitale leermiddelen heb je een activatiecode nodig. Deze heb je per e-mail ontvangen (bij bestelling via onze webshop), vind je bij het gekochte lesboek of heb je van je docent gekregen. Op deze pagina vind je meer uitleg over het activeren van de activatiecode.

Ik heb digitale leermiddelen besteld, wanneer ontvang ik toegang?
Als je digitale leermiddelen via de webshop bestelt, ontvang je de activatiecode en uitleg over het activeren direct per e-mail. Als je licenties via het bestelformulier voor het vmbo of mbo bestelt, ontvang je de activatiecodes binnen 1 á 2 werkdagen.

Ik heb een suggestie.
Wij doen er alles aan om leermiddelen te ontwikkelen die passen bij de onderwijs- en beroepspraktijk. Ben je van mening dat bepaalde zaken anders of beter kunnen? Laat het ons weten via support@degroenewereld.nl. Met jouw feedback kunnen wij onze leermiddelen blijven verbeteren!

Ik wil graag een storing melden.
Heb je problemen met de leermiddelen? Geef het door via support@degroenewereld.nl of bel naar 0318-642 992 (ma-vr tussen 8:30 en 17:00 uur). We nemen je melding zo spoedig mogelijk in behandeling!

Ik heb geen activatiecode ontvangen, wat nu?
Na het succesvol afronden van een bestelling in onze webshop ontvang je direct een e-mail met de activatiecode en uitleg over het activeren. Als de e-mail niet in je spambox terechtgekomen is, kan het zijn dat het opgegeven e-mailadres niet klopt. Neem dan contact met ons op via support@degroenewereld.nl.

Ik heb problemen met inloggen in de digitale leeromgeving.
Geef het door via support@degroenewereld.nl of bel naar 0318-642 992 (ma-vr tussen 8:30 en 17:00 uur). We nemen je melding zo spoedig mogelijk in behandeling!

Ik krijg in MySpot de melding dat mijn wachtwoord niet werkt, wat nu?
Als je inlogt met een MySpot-account (en niet met een schoolaccount), kun je eenvoudig jouw wachtwoord in MySpot wijzigen. Klik hiervoor op de link ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’ en volg de instructies. Na het aanvragen van een nieuw wachtwoord ontvang je een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord. Werkt dit niet of log je in met jouw schoolaccount? Neem dan contact op met onze helpdesk via support@degroenewereld.nl.

Ik zie een fout in het lesmateriaal of een video of link werkt niet. Wat moet ik doen?
Laat het ons weten via support@degroenewereld.nl. Jouw feedback helpt ons het lesmateriaal te blijven verbeteren!